tisdag 28 juli 2009

Petak - 17.07.2009

Napokon smo se vozili ponosom Splitskog škvera, "Amorellom" i "Isabellom". Sada su velika sniženja na toj ruti i htjeli smo to iskoristiti. :-) Išli smo na jednodnevno putovanje od Stockholma do Mariehamna. Mariehamn je glavni grad Ålandskog otočja. Åland je otprilike negdje na pola puta između Švedske i Finske. Isabellom smo išli iz Stockholma do Mariehamna.



Veći dio plovidbe je prolazak kroz Stockholmski arhipelag. Uostalom, slike govore više nego riječi.











Furusund je zadnje naseljeno mjesto Stockholmskog arhipelaga. Nakon njega sljedi nekoliko otoka i otvoreno more.








Nakon izlaska na otvoreno more, ušli smo u brod i dali se u obilazak. Ja sam bio ponosni vodič. :-) Naravno, ja nisam bio u škveru kad su se izgradili "Amorella" i "Izabella", ali sam bio prilikom izgradnje "Crown of Scandinavia". Brod blizanac, koji je rađen za Švedskog naručitelja. "Amorella" i "Isabella" su rađeni za Finskog naručitelja.
Pošto je Finska 1 sat ispred Švedske, zanimljiv mi je bio brodski sat. :-)



Evo nas u Mariehamnu. Pristajanje i brzo presjedanje iz "Isabelle" u "Amorellu".
"Isabella" nastavlja za Åbo (Finska), a "Amorella" dolazi iz Åboa i nastavlja za Stockholm.






Tina je htjela isprobati kako je biti iza fotoaparata i ponosno je slikala tatu i mamu. :-)



Pošto je povratna plovidba išla istom rutom, nema potrebe ponavljati iste fotografije. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar